Niedługo miną pierwsze dwa miesiące nowego roku. Jak Wasze postanowienia? Jak Wasze cele? Jak Wasze szczęście?

Postanowiłem napisać ten post dla Was i dla mnie. Przeczytałem każdy swój post, jaki zamieściłem na tym blogu, żeby nie stracić żadnej ważnej informacji. Post będzie krótki, a ma pełnić rolę, odświeżenia, przypomnienia i porównania – dla Was i dla mnie.

  1. Jak poszukiwanie Twojego talentu? Znalaźliścieś swój wrodzony?
  2. Czy na Twojej twarzy częściej maluje się uśmiech?
  3. Czy znalaźliście swoją Muzę i ją pielęgnujecie?

Pamiętajcie, jednym z celów życia jest jego przeżycie. Kolejny to czerpanie z niego radości i szczęścia! Jednak bądźcie ostrożni, bo nie wszystko złoto co się świeci. Niech we wszystkim co robicie, towarzyszy Wam Talia.

    4. Czy potrafisz wypisać swoje 3 cele i 3 podpunkty, które mają pomóc Ci osiągnąć targety?

      5. Jak się mają Twoje postanowienia noworoczne? brniesz do przodu?

      6. Czy wykreśliłeś już coś ze swojej listy 100 marzeń?

      7. Czy zastąpiłeś miejsce wypełnionych czymś nowym?

      8. Czy dokończyłeś zdanie? „Niech nowy rok będzie dla mnie…” Jak się wiedzie?

      9. A czy Ty jesteś dziś szczęśliwy? Dążysz do tego procesu?

    10. Tao Te Ching Wiara tym się różni od wiedzy, że można przestać wierzyć, ale nie można przestać wiedzieć.

     11. Twoja wena wzięła wolne? Masz obawy przed postawieniem pierwszego kroku? Pokonaj je!

     12. Odpoczywaj, czasem zrób sobie wolne, zmień coś w swoim życiu.

     13. Nie dawaj pochłonąć się pędowi świata. Pamiętaj o wartościach. Zostań na chwilę i posłuchaj.

     14. Czy jakieś nowe, dodatkowe fundusze goszczą na Twoim koncie?

     15. Przeszłości nie rozpamiętujemy bo to do niczego nie prowadzi.

     16. Zabawa na całe życie, bądź kowalem własnego losu. Marzenia czy cele? Co wybierasz?

     17. Kupisz chleb czy sam go upieczesz? To również twój wybór.

     18. Żyj tak, żeby na końcu swojej ścieżki móc odpowiedzieć na te pytania z czystym sumieniem.

    19. Samo nic się nie zrobi. Dałem Ci CUD!

Pozdrawiam!

